CyberFoot en iyi 2013 Kadrosu

Gönderen Unknown 17 Mayıs 2013 Cuma

Selam Arkadaşlar Bazılarınız Demiştir ; Ben ARaştırdım Kadrom Çok Kötü Demiştir

İşte Bu Sayede Size Hazırladığım Kadronun Resmini Veriyorum

Bu Kadroyla rakiplerinizden en fazla 1-2 gol yersiniz Ama 5-6 gol atarsınız 

Not : Bu Kadronun Yarı Oyuncularını Almak İçin Çok Para Olması Lazım 


Para Hilesi Yazılı Anlatım ; Ev'inizde Yapacağınız Maçı Oynayın Maçları Gösterirkene Enter'e Basın Sonra Oyuncu Değiştirme Yerinde Maç istatistiklerin üstündeki parayı Cheat Engineye Yazın Örnk: Benim 726 650
 Param Var Onu Cheat Engineye Şu Şekilde Yazdım 726650 Sonra New Scan Deyin Çıkan Sonuç'a 2 kere tıklayıp aşağı iner sonra aynı şekilde aşağıdaki sonuça en sağdaki sayıya 2 kere tıklayıp onu 1999999999

Yazın Active Butonunu İşaretleyin oyuna dönün maça devam et deyin 1 sn. bekleyin tekrar enter'e basın ve paranız oldu....


Videolu Anlatım İçin Tıklayınız...


Arkadaşlar Kadroya Mesut Özil'i de Almalısınız , Ben de Var Çünkü Adam Sakatlandı O Yüzden Sokmadım


0 yorum

Yorum Gönder